sjuk =(

Usch vad jag har ont överrallt idag=( Halsen värker och öronen likaså. Det är ju sjutton också jag som trodde att det inte skulle bryta ut. Men men idag ska jag försöka ta det lite lugnt och jag hoppas på att det blir bättre tills imon så att jag kan jobba då. Idag fick jag ringa och sjukanmäla mig, hoppas att dem hittar nån annan att sätta in bara.

Jag håller på att städa lite smått i röran här hemma nu, jag får så lätt myror i brallorna när jag är sjuk. Jag har bara lillarummet kvar och det ska väll inte ta så lång tid sen tänker jag ligga i sängen eller soffan resten av dagen. Ska kolla på lite The Hills avsnitt på datorn kanske eller läsa HLR böckerna så att jag är redo för att utbilda ICA sen=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0