Snö igen=(

Usch igår kväll så snöade det igen, så det blev inte vår den här gången heller. Men men det kommer väll. Idag ska jag och Robin åka till Halmstad och kolla på teater=) Kuta och kör med Tomas Pettersson, det kommer bli grymt kul. Vi ska åka vid typ kl 12 så att vi hinner shoppa lite innan nu på dagen=) Jag vill hitta en jeansjacka, skinnjacka, ett par ljusa jeans och en snygg väska. I hope I do!!
 
Nu ska jag försöka hitta nått att ha på mig idag/ikväll, det är ju inte så lätt när man först ska shoppa och sen ska vara lite finare på kvällen men jag ska nog hitta på nått. Det får väll bli lite finare kläder och så får jag bara byta skor till kvällen=)

Ha en fin dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0