sol!

Godmorgon....
Just nu sitter jag och äter frukost och tittar ut på solen som skiner från en klarblå himmel=). Idag ska jag sticka ut till Hölminge och sola och grilla korv, mysigt värre. Kanske kan få några fräknar på kinderna om man har tur så att lite av den där genomskinligheten försvinner.

Igår kväll när jag kom hem så hade Robin gjort planka och kladdkaka=) så mysigt. Jag fick också jättefina blommor och en vas till. Vi tittade på melodifestivalen och sen Bruce den allsmäktige. Så allt som allt en jätte mysig kväll.

Nu ska jag fixa lite ärenden innan jag beger mig utåt...

.

Fina blomman...



Mys=)..



Planka och Asti...mums



kladdkakan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0