städat och vårigt..

Nu är hela lägenheten skinande ren=). Har städat som en galning i 4 timmar, men nu är här så jäkla fint. Efter att jag städat klart så gick jag till skinnarna och köpte lite nya blommor till vardagsrummer och köket, det behövdes verkligen. Dem andra var stendöda. Men nu har jag fått in lite vår =). Sedan cyklade jag till insamlingen med alla tidningar och kartonger, helt sjukt vad mycket reklam det kommer på en vecka. Vi fyller en papperskasse med reklam och tidningar varje vecka. Det blir många träd på ett år. Gick inom ICA och köpte tulpaner också. Jag älskar tulpaner, det är så fint och luktar så jäkla gott. Så nu ska jag bara sitta och njuta av min fina lägenhet=).



Vardagsrummet, det blir rosa accesoarer där i vår=)..



Primula i så jäkla härlig färg



Köket, där blir det gröna accesoarer i vår...



Fina krokusar och världens finaste kruka i skimmrande limegrönt...



Gula tulpaner =)...


Idag har jag och Robin vatt ihop i fem år, så det blir grillning och mys ikväll. Jag har köpt biljetter till "Kuta och kör" som han ska få. Vi ska åka och se den den 28 februari(fast det vat han ju inte ännu=)) Både Tomas Pettersson och Carina Lindbom är med så det blir nog sjukt kul. Hoppas nu bara att han blir glad. Nu ska jag börja förbereda maten lite, ska bli så gott med grillat det var ett tag sen nu.

So long....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser jättefint ut......Mamma

2009-02-01 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0