trött

Fy sjutton vad jag är trött, tänkte sova till nio idag men det gick sådär med det. Robin kom in och väckte mig kl halv 8 och frågade om jag kunde köra honom till Mcdonalds. Han ska till Göteborg och spela golf idag så laget skulle hämta honom där. Så jag gick upp och körde honom dit, jag tänkte att jag kunde sova när jag kom hem igen. Dem skulle hämta honom tjugo i sa han, men klockan blev tio i och den blev åtta och sedan kom dem äntligen vid tio över!. Då hade vi stått där i 30 min. Så det blev ju bara att glömma sängen och sätta sig och äta frukost när jag kom hem.
 
Jag börjar jobba klockan tio. Ska vara dagjour idag så det blir nog rätt stressigt, jag jobbar tills klockan 4 då vi ska handla lite tills ikväll. Det blir Melodifestivalen och grillning=) Kanske lite party också, får se hur sugna vi är. 

Nu är det dax att göra sig klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0