utrensning

Äntligen klar med garderoben=) Jag rensade bort två fulla påsar så det känns bra. Även om jag inte tycker att det blev så mycket mer plats. Jag rensade ut en garderob i hallen och flyttade in i den också, vi får se vad Robin säger om det när han kommer hem.

Igår när Robin kom hem så hade han köpt en bok till mig som jag ville ha från Bokia. CHIC heter den och den handlar om hur man bygger upp den perfekta garderoben. Och det kan jag verkligen behöva hjälp med för jag bara köper och köper utan att tänka vad jag egentligen behöver, men nu ska det bli bättring på det=) Den är rosa och skimmrande så det får bli en av dem böckerna som ska upp på väggen sen. Jag vill till IKEA nu och köpa tavellister, skohyllor och fler galgar så att jag kan fixa med alla mina planer.

Nu ska jag äta upp min lunch som består av knäckemackor och te=)...



Fin va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0