vilken dag..

Idag började dan med ett besök hos frissan (mycket välbehövligt måste jag säga) mitt hår har växt sjukt fort sedan i julas, varför känns det alltid som att det växer fortare när det är kort än när det är långt? Efter frissan blev det jobb 10 till 17 på specialen, skulle inte jobbat egentligen men dem ringde i morse och Anna var sjuk så jag hoppade in=). I början var det jättesegt, det känns som att jag börjar bli sjuk, men efter en Ipren så var allt bra igen. Efter jobbet så blev det handling och sen till att lassa på allt på cyklen och cykla hem, det var tungt värre!

Nu har jag gjort en pastasallad med choriso (eller hur det stavas) som jag sitter och mumsar på och till efterrätt blir det 70% choklad, det är så gott (jag har redan börjat nalla på den, kunde inte hålla mig=)) Jag sitter och läser bloggar samtidigt och gick in på Gizmolinas och jag blev så sjukt sugen på att åka till Thailand, det var ett år sen vi var där och det är ju helt underbart klimat med varma dagar OCH varma kvällar. Det är det nästan aldrig nån annanstans jag har vatt, varmt på kvällarna och det är ju helt underbart för då är det lagom varmt och inte så där stekhett som på dagen. Jag måste åka dit igen!

Fick föresten mina kläder från Gina och halsbandet från Carlson ahnell idag, det kommer bilder sen när jag ätit upp=)



Mmm världens godaste...



God (och nyttig) ;) två flugor i en smäll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0