Vindruvor=)

Hemma från jobbet, finally. Halsen gör fortfarande ont och jag känner mig lite slö i kroppen men jag hoppas att det inte blir nått med det. Just nu är Tilda hos mig innan hon ska på träning klockan sex, så nu sitter vi och kollar på Americas next topmodel och äter vindruvor=) Ska snart laga mat, spaghetti och köttfärssås I think. Har inte ätit lunch idag så börjar bli lite hungrig nu.

Robin åkte till växjö nu han skulle på ett möte där. Så jag passade på att utnyttja honom att gå in på Gina och se om dem har jeansjackan som jag hittade på Väla där i min storlek. Skitfin var den! Mamma och ida köpte den men jag vill så gärna ha dem jag med, och jag är ju inte så ofta med dem. När jag väl är det så får jag väll ta en annan jacka=) Jag skickade tillbaka den från H&M för den var så ful..

Nu ska jag laga mat, simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0