090130

Godmorgon, sitter och äter frukost och väntar på att gå till jobbet. Gick upp en timma för tidigt för att hinna duscha haha, snacka om tidspessimist (om det nu finns nått som heter så?) Idag blir det 11 till 19 på specialen och sen ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Är fortfarande lite trött efter resan, har inte riktigt kommit in i rutinerna ännu. Allt som jag skrev att jag skulle göra igår gick det sådär med, gjorde inget av det! Satt i soffan hela kvällen och kollade på varenda serie som gick. Får ta tag i mitt liv nästa vecka!
 
Den nya serien "Samantha Who?" verkar som att den kan bli hur bra som helst, lite sex and the city över den. Det handlar om en tjej som blir överkörd och tappar minnet och sen får hon börja om sitt liv igen,låter kanske inte så kul men jag tror att den kan bli riktigt bra. Det är ju faktiskt en komedi. Den går på fredagar klockan 22.40.

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning för ännu en hård dag på jobbet ;) ....

Kommentarer
Postat av: Heheh

påkörd kanske :P inte överkörd, då hade hon nog varit död ;P haha

2009-01-30 @ 14:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0