Cooee..

Gud vad jag älskar Cooees smycken, så jäkla fina är dem. Mamma ringde igår och sa att Cooee skulle ha lite rea idag, gissa vem som va där haha. Ringde Linn direkt när jag vaknade idag och frågade om hon skulle me, hon va på direkt. Och som vanligt när man är där ute så köper man något. Idag blev det fyra ringar, ett hänge till halsband och sex drinkunderlägg. Drinkunderläggen var jättefina med en svart stjärna på, samma stjärna som vi har i fönstret i vardagsrummet. Tre av ringarna var i pastellfärger, dem kommer att vara så fina till sommaren när man är lite brun om händerna.

Eftermiddagen var ägnad åt arbete, har jobbat tre till halv elva så kom hem för en stund sen. Nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa, ska nämligen vara chaffis inatt. Det är fasen vad snäll man är, hoppas att det inte blir så sent. Så ikväll blir det till att sova i Hölminge, det är jäkligt skönt. Man blir så utvilad där på nått sätt för att det är så tyst utanför, inga bilar som kör bara vacker fågelsång och det är rätt najs att vakna till=).

Nu ska jag ta nått att äta, är så jäkla hungrig....  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0