Fika..

Hr vatt på stan nu och fikat med Linn=) Så mysigt, varför fikar jag inte oftare. Det är ju hur gött som helst att bara sitta och tjöta och äta nån mumsig kaka. Efter fikan så gick vi en runda på stan, gud vad mycket vårkläder det har kommit in redan. Jag köpte två jättefina baströjor en i korall och en i mintgrön så jäkla härliga färger. Passar skitbra till mina nya bruna sandaler med fransar som jag köpte i måndags. Längtar som fasen tills jag ska få ta på mig sandalerna och shortsen och bara kan gå ut utan jacka. Hoppas att det går fort...

Har vatt snöstorm typ hela dagen här men sen lagom tills att jag skulle cykla hem så började det såklart att regna. Såg inte ett skit på vägen hem, glasögonen var helt igenimmade och blöta. Det är det värsta som finns, funderar på att operera ögonen. Men man vet ju aldrig hur det går om det blir bättre eller inte. Det är ju lite tråkiga pengar om det inte blir bättre. Kollade upp det idag, det kostar mellan 20 och 30 tusen att operera båda ögonen. Kan fasen inte bestämma mig.

Nu ska jag kila iväg på afro, äntligen har jag bestämmt mig för att ta tag i mitt liv och börja träna=)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0