H&M kläderna har anlänt..

Jiiihaa, har fått mina H&M kläder nu, längtar som tusan till sommaren. Hoppas på en varm sommar detta året, så att jag får användning av alla kjolar, short och linnen=)..



Dem bruna är ju bara helt underbara, dem svarta köpte jag för att dem var billiga. Ett par svarta pumps är alltid bra att ha, man kan inte få för många.



Så fina till bruna ben..



Nice! Så jäkla snygg..



Oversizelinne..

Sitter och kollar på H&Ms sida nu och funderar på en jeansjacka och ett par assnygga midjehöga jeans, vet bara inte om jag kan ha så höga jeans utan att det ser dumt ut. Dem är jädrigt snygga på modellen iallafall. och jeans jackan är precis så där lagom sliten, aja får nog tänka på det lite=)...


Kommentarer
Postat av: tilda=)

haha är inte bikinin lite tantig??? =) kramizzz

2009-01-29 @ 18:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0