jobbjobbjobb...

Fy sjutton vad jag är trött på mitt jobb, bara massa sura kunder hela tiden. Alla verkar tro att vi är några jävla robotar som ska göra allt helt perfekt hela tiden. Minsta lilla fel och man får en feteutskällning! Hur kul är det på en skala. Men visst finns det trevliga kunder också, men jag tycker att dem sura bara blir fler och fler. Det är nog all stress i dagens samhälle som gör att om det inte går fort och blir rätt första gången så är hela kundens dag förstörd. Usch. Tänk om man bara kunde vinna på lotto och slippa jobba och bara kunna resa och shoppa, fan vilket gött liv=).

Har nyss kommit hem från jobbet och fastnat  i soffan som vanligt, det var ju The Hills=). Nu ska jag ta mig en dusch och göra en mumsig fruktsallad. Sedan blir det nog trollkarlsprogrammet på 5an, ska lära mig alla knep hehe.....

Kommentarer
Postat av: Björn

Nej nu gnäller du för mkt ;)

2009-01-13 @ 15:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0