Lutfisk..

Äntligen hemma efter jobbet, var lika dött idag som det varit dem senaste veckorna. Tror att alla behöver ta igen sig efter all julmat för det är helt dött nu efter jul. Iallafall på kvällarna, det är bara en chipspåse hit och dit inga jätteköp direkt.

Var hos mormor innan jobbet och åt lutfisk, gud vad det är gott. Men klantig som jag är så lyckas jag vända vitpepparn upp och ner så första portionen blev lite svettig, så jäkla starkt haha. Men det blev en portion till, det är ju så gott. Sen när man sitter där och är proppmätt då säger mormor: - lite efterrätt också? Jajemän why not. Pannacott blev det och efter det så höll jag verkligen på att spricka!

Imon ska jag fixa naglarna igen så att dem blir fina till New York=)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0