Mary Kay...

Fy har sovit dåligt i natt igen! Förstår inte vd det är med mig, brukar inte vara så hispig innan en resa. Men jag är väll så förväntansfull och nyfiken på denna stad att jag knappt kan hålla mig. Håller på att fixa med det sista nu, ska packa och föra över pengar och måste till apoteket med och fixa lite huvudvärkstabletter. Huvudvärk ska inte få förstöra denna resa.

Klockan elva ska jag, Emma och Linn till mammas kompis som säljer Mary Kay och lära oss hur man ska sminka sig=) Det ska bli riktigt kul, fast det blir väll att man köper massa samtidigt haha. Brukar iallafall bli så för mig och känner jag dem rätt så kommer dem att köpa massa med.

Nu tänkte jag ut och gå lite och få lite luft så att jag piggnar till lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0