Milkshake..

Kollar Lets Dance och dricker milkshake. Världens godaste med banan och choklad, yammi! Fast Lets Dance är sådär kul, det är så segt att dem är så många par det tar så lång tid.

Fick H&M katalogen idag=) la in en beställning direkt, jag vet att jag ska till New York och borde spara pengarna men jag älskar H&M så vara bara tvungen. Billigt och snyggt! Kan det bli bättre? Här är lite smakprov på vad jag beställde:

 Skor - Svart
 Ögonskugga - Turkos 

   


Gud har dem bara inte dem snyggaste kläderna! Jag älskar bikinin, kommer använda sönder den i sommar och shortsen är ju bara så fina till bruna ben=). Hoppas att det går fort nu och att det snart blir vår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0