nagelfin..

Sitter nu i sängen och har precis kommit hem från jobbet, tycker allvarligt att dem ska överväga att stänga tidigare. Efter klockan åtta är det ju inte en person och handlar mer än dem där onödiga småhandlingarna. Är så segt att bara sitta av tiden, fast idag hade iallafall jag lite att göra då tre stycken ringde och sa att dem på grund av en eller annan orsak inte kunde komma imon. Så då fick lilla jag sitta och ringa in nya. Och det var inte det lättaste, typ ingen som kunde.

Innan jobbet idag så var jag och gjorde om naglarna, dem blev inte lika fina som förra gången. Då förlängde jag dem men nu är dem bara förstärkta, så det är mina egna naglar med gele på. Dem blev inte lika kantiga och det är det som jag tycker är snyggt. Men det är ju iallafall snyggare än att inte ha nått alls.

Nu ska jag lägga upp lite bilder tänkte jag då jag äntligen har fått en sladd till kameran=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0