nytt år

Igår var det nyårsafton, hade en jättemysig kväll i Hölminge. Det började med förrätten skalddjurstallrik med hummer, svenska kräftor och krabba till detta drack vi champagne. Till varmrätt blev det oxfile med potatisgratäng och bönor och rött vin. Till efterrrätt åt vi panna cotta med hallon passion och lime. All denna mat var så jäkla god. Vi hade en jättelugn och mysig kväll, spelade spel och pratade. Vid tolv gick vi ut och träffade mormor och min moster med hennes familj och drack champagne och smällde smällare. Fasen vad gött det var att ta det lugnt på nyår och skönt att må bra idag. Gick och la mig klockan ett för skulle upp och jobba idag.

Idag jobbade jag mellan halv tolv och halv åtta, det var slappt inte så mycket folk. Nu sitter jag framför tvn och tittar på Victoria secret visningen och käkar chips. Fasen vad snygga dem är och så jäkla snygga underkläder. Ska snart nana, ska upp klockan 5 imon och inventera. *segt*

 



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0