Packa packa packa...

ÅÅ gud jag blir inte klok på vad jag ska ha med mig, är det varmt eller kallt, regn eller sol? Hur lätt är det att packa när man inte har en aning=). Men förhoppningsvis så kommer jag att köpa massa kläder där så jag ska nog klara mig.

Var på hudvårdsklass på Mary Kay innan och fick rengöra och återfukta, köpte ansiktskräm, ansiktsrengöring, nineralfoundation och en borste. Jag fick även en hudlotion av Lisa (som höll i det) bara för att jag tog med Emma och Linn dit=) Så nu ska jag få såå vacker hy, kommer skina när jag är klar med alla krämer och smörjor. Har sedan tidigare ögonkrämen och highlightern, det är så bra och luktar så gott.



Nu ska jag åka till Hölminge och äta hos mamma, fisksoppa med hemgjord aioli står på menyn. Behöver lite hemlagad mat för lär väll bli rätt mycket donken och tacobell nu på resan. Fatta att nu är det bara 16 timmar tills vi åker=) Det ska bli såååå jäkla kul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0