Packning...

Gud jag är helt stirrig, bara springer runt och gör allt och inget på samma gång. Så jag får med andra ord inte så mycket gjort. VARFÖR HAR JAG INTE BÖRJAT PACKA TIDIGARE??? Och tillråga på allt så börjar jag att jobba om en timma, kommer sitta på jobbet och komma på allt som jag måste göra=) haha jag är ju helt knäpp.

Jag var ute och gick en runda innan och försökte lugna ner mig lite, det gick bra tills jag kom hem och började tänka igen. Men va fan om jag glömer nått så får jag väll köpa det där, värre än så är det ju faktiskt inte. Om jag inte glömmer passet vill säga ;)









Lagade lite wook innan, den blev inte lika god som vanligt. Den här gången hade jag thai grönsaker i istället för original grönsakerna och så hade jag fullkornsnudlar, det var skit äckligt. Men man lär ju sig av sina misstag. Nu ska jag äta ostbågar och titta lite på tv innan jag ska till jobbet...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0