resfeber...

Fy vad jag har sovit dåligt i natt, har vaknat fram och tillbaka och tänkt på allt jag måste göra innan vi åker. Varför ska jag alltid börja stirra några dagar innan jag ska åka nånstans eller göra nått? Hahah jag kommer ha stressat hjäl mig innan vi sitter på flyget på söndag. Dagarna innan jag ska resa så drömmer jag alltid mardrömmar om att jag glömmer passet eller biljetterna eller att väskan försvinner, usch vad hemskt det är. Men sen går det alltid lika bra när vi väl kommer iväg=). Sitter nu och kollar på alla väska och kläder som ligger i högar på golvet. Alla säger att man inte ska ta med så mycket eftersom man handlar massa där men tänk om man inte hittar nått. Jag är expert på att packa för mycket, det är så jäkla typiskt mig att ha övervikt på vägen till resmålet, det har hänt ett antal gånger. Och tänkt då bara på vägen hem haha. Men ska försöka att sortera lite innan allt åker ner i väskorna.






Igår kväll var Emma här och drack vin och åt ost, mysigt värre. Drack ett jättegott vin Henckels mosserande rose, det måste vara mosserande för att man ska kunna dricka det=). Och efter alla ostar och kex så kom linn och då blev det kladdkaka, fy fasen vad gott det är och den var mega kladdig i mitten precis som den ska vara, yammi.



Nej nu ska jag ta och röra lite på mig, jag tänkte ut och gå i det fin vintervädret. Det är sol och blå himmel så underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0