Sängen..

Nu är jag hemma från Hölminge och ligger i sängen och läser bloggar=). Fick jättegod mat därute; färsk pasta med kycklingfile i en jättegod sås. Och till efterrätt så hade mormor gjort en kaffelikör-glasstårta med frusna bär, sketagott.
 

Ida hjälpte mig att fixa lite med bloggen också, så nu är den väldigt rosa. Ska jobba mer på det nån annan dag. Den ska bli så fin, tänkte få in lite mer bilder också=)

Nu är det bestämmt att jag ska gå en HLR utbildning i februari där jag blir utbildad instruktör på HLR och defibrillator. Vet ju inte vad jag ska göra med mitt liv så jag tänkte att jag kan ju börja med att lära mig att återuppliva andra=).
 
Nu är det dax att sova, imon är det allvar för då ska här städas!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0