snöstorm igen..

Fy vad besviken jag blev när jag vaknade idag, jag var helt inställd på att åka till Hölminge och åka skridskor idag men när jag vaknade så bara yrde snön ner så det blev till att ställa in det. Nu sitter jag i köket och tittar på hur snön flyger runt, det är rätt mysigt bara man slipper vara ute=).
 
Får ringa och tjata på min farbror att han ska komma hit och sätta upp tvn i sovrummet istället. Vi köpte den för typ 3 månader sen men det är aldrig någon som har tid att sätta upp den för det måste dras en antennsladd till sovrummet samtidigt. Så upptagna är dem i min släkt. Det hade vatt så skönt att få upp den så att man kunde ligga i sängen och titta på tv, det är så gött.
 
Ska ner på stan nu och fixa lite ärenden med Robin, massa att ordna innan vi åker till New York om ca en och en halv vecka. Fy fan vad kul det ska bli. Fick reda på igår att vi får ha 2 x 23 kilo var! Hur gött är inte det haha, kan ju shoppa hur mycket som helst då. Gud vad jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0