Städat och fint..

Nu har jag städat hela lägenheten=), tre timmar tog det men oj vad fint det blev. Nu är alla julsakerna ute, det känns lite sorgligt. Ett helt år tills vi ska locka fram alla saker igen, julen är den mysigaste högtiden på hela året. Och det dröjer ju tills det är riktigt ljust ute så nu kommer det att vara mörkt och trist i flera veckor.
 
Fast nästa vecka kommer bli den bästa på hela året tror jag, för då bär det av mot New York. HerreGud vad jag ska shoppa=). Planet kommer inte kunna lyfta på vägen hem pga mina tunga väskor. Det ska bli så mysigt, jag och älsk lediga tillsammans en hel vecka.

Nu ska jag ta och åka iväg till mormor för att äta lutfisk, så jäkla gott. Efter det så blir det jobb tills klockan tio ikväll. *SUCK*......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0