Trötter..

Ligger och slappar i soffan och är allt lite seg efter festen igår, men jädra skoj var det=). Började med att gå till Linn, vi åt lite och gjorde oss iordning. Sen bar det av till Prille där resten av folket var. En mycket trevlig kväll.

Vaknade vid typ halv elva, då jag och Robin bestämmde oss för att gå och hämta min cykel hos en kompis där jag lämnade den igår. Solen skinner här och det är några minus så det  är perfekt väder. När vi kom hem så satte jag mig i en solstol så jäkla gott, men ack så kallt det var att sitta still. Så gick in för en stund sedan och tog en varm dusch och nu ligger jag bara i soffan och slöar.
 
Det är så underbart att vara ledig idag, första gången på en och en halv vecka. Ska njuta av dagen till fullo och bara slappa. Ikväll ska jag och Robin laga god mat och bara mysa, ska bli såå skönt. Imon bär det nog av till Växjö för lite shopping med min kusin, ska bli kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0