VÄXJÖ MED KUSSEN

Har nyss kommit hem efter shoppingturen i Växjö, hittade som vanligt massa fint. Men idag hade jag inte det där suget att shoppa som jag brukar, fast plånboken mår ju bra då=) haha. Fast jag fyndade lite iallafall: en fin kavaj för halva priset, två par spetsiga skor, ett par fina bruna gladiatorsandaler med fransar, ett hårband, ett diadem och spännen i olika färger på H&M. Hittade en jättefin beige spetströja på Gina, dem skulle vara så fin till jeans och mina sandaler till sommaren. Men får hålla mig tills New York och se vad jag hittar där!! Efter all shopping så ät vi på donken, El Maco är tillbaka gud vad glad jag blev när jag såg det på tvn igår. Det finns ingen godare hamburgare än den, yammi....

Sitter nu och kollar på föräldrafällan, den är så söt. Världens finaste film!! Ska snart åka och inhandla lite mat, kanske en El Maco=) mmm....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0