090702

Godmorgon.

Nu ska jag snart sticka till jobbet, jag har en fullsatt dag framför mig med massa roligheter. Det behöver jag just nu  känner jag. Har varit lite nere på sistonde=( Idag så blir det iallafall jobb 9.30 till 16 sedan direkt ut till Lagan och fixa naglarna och efter det så hoppas jag verkligen att det blir Mjälen med Linn.

Vi åkte ju ut till Mjälen igår kväll och när vi kommer ut dit så ösregnar det, jaha det var ju bara att vända så jäkla typiskt. Så det fick bli Tacos och film istället. Vi såg "Nykeln till friheten", det var jätte bra och sorglig=) Men vi ger inte upp Mjälen, det blir ett nytt försök ikväll=) Ha en bra dag i värmen...

Kommentarer
Postat av: C E L I A ' s bloggliv

Hallådäääär !! ;> vad ska du göra idag ? psst ,! lust att prenumenera <3

2009-07-02 @ 12:20:26
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0