090704

Hej på er=) Idag är jag uppe med tuppen för att hinna med allt som ska hittas på idag=) trav, sol och kanske lite fest, vi får se vad som händer. Det ser iallafall ut att bli jättefint väder här så det är ju bra. Trav i ösregn är ju ingen hit!
 
 Igår så hade jag och mormor en riktigt mysig kväll. Vi åt på Japan och gick runt och kikade på alla stugor och sen blev det glass också så klart. Det var megavarmt hela kvällen, vid tio så var det 23 grader. Hur gött är inte det?

Nu idag så kommer Linn och Jonas ner så vi får la se vad som händer efter travet=) Det beror väll på lite hur mycket pengar vi spelat in (eller bort) ;) haha.

Nu ska jag äta frulle, ha en bra dag i solen...





Jag får köra med inkopierade bilder så länge jag inte har nån kamera=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0