090705

Hemma från Halmstad igen riktigt pigg och utvilad för en gång skull, inte alla söndagar man kan säga det. Idag så har det varit hyfsat molnigt väder men ändå skitvarmt. Vi tänkta att vi skulle göra stan idag men när vi kom dit så var det stängt. Hallååå eller varför har man stängt på söndagar!?
 
Men det fick bli Eurostop istället haha. Sådär bra shopping där, inte jättbra om jag får säga det själv. Men jag handlade iallafall lite på H&M, där kan man ju alltid hitta nått=). En Rollingstones tröja och ett vitt sommarlinne inhandlades. Vi var inne på Chilli också där jag köpte en leopardmönstrad pläd, skitcool!

Efter shoppingen så blev det pizza på Japan och sen var det städning av stugan som gällde=) På vägen hem så blev det glass i Simlångsdalen=) Ja det har helt enkelt vatt en superhelg med alla tillbehör en bra helg ska innehålla!

Nu ska jag ge mig ut och springa av mig lite, man lever ju inte direkt sunt när man åker iväg;) haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0