090708

Hej på er=)

Hemma från jobbet, gud vad det var mycket folk idag och vi var som vanligt sjukt underbemannade! Så jävla tråkigt att det är kassapersonalen man sparar in på eller vad det nu är dem håller på med. Folk nu för tiden vill ju inte stå i kö så det är ju skitviktigt att det finns tillräckligt med personal där! Jag håller fan på att gå in i väggen snart. Det är så jävla stressigt och bara massa problem hela tiden. Man orkar liksom bara till en viss gräns och sen så orkar man inte mer. Kul att gå till jobbet när man vet att när man kommer dit så hopar sig problemen på en gång, och inget funkar som det ska. Sen är det ju kul med att man har anställt en massa sommarjobbare som aldrig kan jobba, det är liksom meningen att man ska kunna ringa in dem om det behövs, men det har dem nog inte insett för det är fan aldrig nån som kan jobba! Dem ska ligga på strande eller åka och shoppa eller så orkar dem inte eller nån annan dum anledning, man blir ju fan galen! Vill man inte jobba och få ihop pengar i den åldern eller? Det ville iallafall jag, jag har jobbat varje sommar sen jag fyllde 14. Det är väll inget att gnälla om, vill man hitta på saker så får man ju se till att tjäna ihop pengar också. Herregud alltså!

Jaha då har jag fått ur mig det=) Nu ska jag fila på hur jag ska spendera kvällen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0