090709

Godmorgon=) Snart dax att sticka till jobbet, det blir min vanliga tid typ 9.30 till 16.00. Jag vaknade imorse av att jag kom på att jag glömt ringa in extra personal idag, så det blir nog minst lika stressigt som igår=(. Men tanke på vädret också så är det nog inte direkt nån som ligger på stranden heller;) Så det är bara att stålsätta sig för vad som komma skall.

Ikväll så ska iallafall jag och Linn ta hennes nya pärla och glida till Växjö och kolla bio, vi köpte såna där rabattkort förra veckan när vi var där så nu måste vi ju använda dem=) Vet inte riktigt vilken vi ska se, Johan Falk eller kanske Proposal? Vi får fundera på det=)

Hare gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0