090710

Goder morgon=)

Pigg och glad ser jag fram emot en dag med nya möjligheter;) Vaknade vid typ nio och kunde inte somna om så det var ju bara att stiga upp, så nu har jag ätit frukost och plockat iordning lite här hemma. Jag har kommit på att om man håller ordning hela tiden så blir det inte så mycket att plocka med när man väl ska städa på riktigt. Istället för att plocka upp alla grejer i hundra år så kan man börja städa direkt. Vilket konstaterande va?! haha.

Nu ska jag sätta mig ner och sätta in alla New York bilderna i ett album, jag hittade dem i en låda när jag höll på att städa. Det är typ flera hundra bilder, men dem måste ju ändå sättas in nån gång så det är lika bra att börja. Massa minnen som kommer fram bara, men man får försöka tänka positivt=) 



Pysseltajm=)...

Kommentarer
Postat av: tiilda=)

haha det har mamma alltid sagt =) haha det där om man plockar hela tiden x) puss=)(L)

2009-07-10 @ 16:07:23
URL: http://smartaflikkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0