090711

Godmorgon=)

Hemma från löprundan som var riktigt jäkla jobbig idag! Jag var sjukt trött efter typ halva tiden men jag lyckades övertala mig själv att fortsätta. Jag måste ha världens sämsta syke(eller hur det stavas;)) haha. Nu har jag iallafall ätit frukost och ska snart städa innan jag sticker till jobbet.

Jag jobbar ett till åtta idag så typ hela dagen är räddad;) Jag måste börja packa lite till Båstad med, jag åker på tisdag kväll men har ju lyckats se till att ha saker att göra varje sekund tills dess. Så det får bli till att packa lite då och då=)

Jag hoppas iallafall att det är lugnt på jobbet idag så man slipper komma hem med hjärtat i halsgropen! Ha en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0