090713

Hej på er=)

Jag hann inte skriva på morgonen eftersom jag och Linn åkte ut i skogen och plockade blåbär, jäkla vad bär det fanns! Linn hade med sig en bärplockare, den var hur smidig som helst och det gick skitfort med den. På två timmar så fick jag ihop lite mer än två liter och det tycker jag är bra=) Det var så jävla mycket mygg bara så vi gav upp till slut, vädret var ju inte heller det bästa. Det duggade typ hela tiden. Jag ska fasen också köpa en sådan plockare, skitbra ju!

Linn kom med en rolig kommentar också haha; - Jennie vad gör myggen när inte människorna är i skogen? -Ja du Linn, jagar älg kanske.. haha

Nu ska jag laga lite mat som jag ska köra ner med till mamma som är på Smaak och jobbar idag, jag ska hälsa på henne lite innan jag börjar jobba vid halv fyra. Får  väll se om jag klarar av att komma därifrån utan nån shoppingkasse, det är väll tveksamt;) haha. Hörs ikväll....



Mmm..



Linn är nöjd!



Jag med=)



Vi hittade en fin sjö..



och hjortron=)..



Massa bär...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0