090724

Hej på er!

Nu är sista dagen i sthlm avklarad och det ska blir riktigt skönt att komma hem igen=) Sitter just nu på tåget och har en sådär tre timmar kvar innan vi landar i Alvesta. Men en stor tabbe jag gjort är att missa att boka platsbiljett och tåget är helt överbokat så nu får jag sitta på golvet! Börjar redan få träsmak;) Men va fasen tre timmar till ska ja väll stå ut.

Idag så gick vi på stan igen och lämnade tillbaka alla ångrade köp och gjorde lite nya=) Jag köpte ett nytt R90 ställ och ett par löpartajts, så nu jädra ska här tränas. Blev även lite underkläder och annat små pyngel;) Lunchen åt vi på donken, egentligen så ville vi äta kebab, men tilda fick en litet psykbryt för hon skulle prompt ha donken så då fick det blir så!

Nu ska jag se om jag kan få en sittplats nånstans, hare...



All packning:S



Me&sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0