090725

Hej svej=)

Nu är jag hemma från jobbet och håller på att göra mig iordning för lite fest ikväll=) Egentligen så är orsaken till festen inte så kul, det är nämligen så att Emma ska flytta till USA ett år så hon ska ha "GO AWAY" party. Men vi får inte tänka på det och ha kul ändå, dessuton så går ett år så jäkla snabbt så hon är snart hemma igen=) Vi kommer iallafall att sakna henne:(

Jobbet gick bra idag, man är lika nervös varje gång man ska öppna förbutiken för jag gör det inte så ofta, men allt gick OK. Förutom att jag råkade öppna dörrarna klockan tio i åtta så att kunderna kom in, men då fick vi ju bara lite extra sålt haha;)

Dax att sticka ha en bra kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0