090726

Godmorgon eller snarare eftermiddag=)

Pigg och glad idag? Mest glad där haha, inte jättepigg. Igår var det sjukt kul! Vi var hemma hos Emma och förfestade hela kvällen och sen blev det Harrys vid typ ett tiden. Det var typ hela LIFs damlag som var hos Emma så det var en riktig tjejkväll, I like=) Ida hade med sig "JAG LOVAR JAG ALDRIG" så det spelade vi hela kvällen och det kan ju bara gå på ett sätt;) Det var fullt ös om man säger så. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!

Efter Harrys så blev det pizza på Torina och sen så hängde Emma med hem till mig och sov här, *mysigt*=) När vi vaknade i morse så stack vi ner till ICA och åt korv men Linn och Ida. Så nu är man mått och god och nu så ska resten av dagen spenderas i soffan! Så jäkla gött...



<3



dans=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0