090727

Hej hopp!

Äntligen satt mig vid datorn lite=) Idag är första dagen på semestern och imorse när jag vaknade så undrade jag vad fasen jag skulle hitta på idag, ja jag har redan blivit rastlös. Är man ledig så måste man ju lixom hitta på nått. Men ändå så har jag lyckats fördriva dagen.

Jag stack ner till stan vid tio och köpte present till Melwin, min söta gudson som fyller hela tre år idag. Gud vad tiden går fort! Sen blev det ICA för att inhandla lite mat och nu ska ja snart sticka ut till Klövaryd och fira Melle=)

Ikväll så åker jag ut till Hölminge och sover där för att imon ska jag städa och tvätta pappas bil, den är fan katastrof nu så det behövs verkligen. Grus och sand överallt, jag fattar inte vad han gör med den egentligen!

Ha en bra eftermiddag/kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0