090728

Hej på er!

Nu sitter jag här i soffan och känner mig jättenöjd=) Idag så har jag nämligen städat pappas bil utanpå och inuti plus att jag nu har storstädat mitt lilla rum här hemma. Det första tog ca två timmar att göra och städningen här hemma tog ca en och en halv! Jag fattar inte att det kan ta så lång tid att städa ett rum, men det var sjukt dammigt plus att jag har rensat ut en massa gammal skit nu=)

Nu tycker iallafall jag att jag har gjort mig förtjänt av bio! Så om en timma så sticker jag och limpan till Växjö för att se Harry Potter=) Alla säger att den har ett dåligt slut men jag vill se den ändå även om jag hatar dåliga slut. Jag tror att den är bra. Vi tog den vid halv sex för filmen är ju trots allt två och en halv timma lång och det är ju rätt skönt att komma hem hyfsat tidigt.

Ha en superkväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0