090729

Trött trött och trött, det är vad jag är just nu! Har städat som en galning hela förmiddagen, så jag känner mig rätt nöjd också faktiskt. Idag vad det köket som fick sig en omgång, så nu är alla skåp utrensade och kliniskt rena=) Gött!

Nu har jag precis vatt nere på ICA och handlat lite, ikväll så blir det grillkväll med tjejerna och eftersom jag har semester så tänkte jag att jag kunde stå för kalaset;) Så jag får snart börja att förbereda lite.

Hade tänkt hinna med en löprunda innan också, jag måste komma igång och röra på fläsket nu! Men kanske ska köra powerwalk idag också, så att skorna blir rejält ingångna innan jag börjar springa så att jag slipper skav.

Hare så bra, vi höres!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0