Bio med tjejerna=)

Snart ska vi bege oss mot Växjö för att kolla på bio=) The Proposal med Sandra Bullock ska vi se, den verkar skitbra! Sådär lagom töntrolig och klantig som man kan skratta till. Elin och Linn är sällskapet för dagen så det kommer bli riktigt mysigt med en tjejkväll och massa skitsnack.

Jag ska sticka bort och hämta bilen nu, jag lånar av pappa som vanligt=) Jag har det förjäkla bra som kan låna bilen där i tid och otid, men snart så har jag förhoppningsvis en egen. Vi håller på att spana, en cabe står på önskelistan men vi får väll se=) Än så länge så för pappa stå för den delen.

Ha en trevlig kväll....



Slapp bio-outfit=)



Fina armbanden..



Smile and be happy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0