Blåbär med mjölk=)

Mumsfillibabba! Det är inte ofta man äter det, men man får ju passa på när man vatt ute i skogen och slitit med att plocka dem=) Det blir en perfekt avslutning på denna kväll. Det var rätt lugnt på jobbet men jag åkte på att städa pantrummet. Det var mindre kul, sjukt äckligt med läsk och öl i en stor sörjig pöl på golvet och pallar överallt. Ja kaos helt enkelt=)

Nu har jag iallafall packat som en galning och är äntligen klar. Fasen vad grejer det blev, men det kan ju vara bra att ha=) Man vet ju faktiskt inte vad som händer, kanske blir big time party;)

Imon så ska jag jobba morgon för jag bytte så att jag kan vara hos mamma på Smaak på eftermiddagen och hjälpa till lite. Det är så jäkla kul att gå och plocka med alla kläder=) Efter vi stängt där så drar jag och Ida ner till pappa i Båstad. Kommer bli skitkul, jag har inte vatt där innan typ så ser fram emot det.

Nej dax för sängen, natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0