CIL nästa!

Jag kom in! Wohooo, vet i fasen vad man läser eller vad programmet innebär eller vad man blir med det verkar skitkul det som jag har läst om det iallafall=) Det är ett kandidatprogram inom informationslogistik, erkänn det låter kul haha=) Men det tror jag att det är, jag som har så jäkla svårt att bestämma vad jag vill göra "när jag blir stor" måste ju prova på en masssa innan jag bestämmer mig. Så i höst så blir det iallafall det här=)

Jag började läsa till Civilekonom efter studenten, man hoppade av efter ett halvår eftersom det var alldeles för mycket matte för min lilla hjärna. Men som jag har fattat det så ska det inte vara så mycket matte i detta programmet eller inte lika mycket som på civilekonom iallafall så det ska nog bli bra=)

Cenrum för Informationslogistik

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS !!!! FRÅN HÖLMINGE........

2009-07-09 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0