grille med Linn=)

Hemma efter en jättemysig kväll med Linn ute i Mjälen=) Vi grillade korv, banan, snackade skit och spanade på folk (killar) hihi. Detta behövde jag, en riktig trevlig kväll med massa skratt=)

Nu håller jag på att packa som fan, färga håret och massa annat för att åka till Halmstad imon. Ute i god tid? Inte precis haha, jag kan fasen inte planera för vad jag ska ha på mig så många dagar i förväg. Just nu har jag fastnat på lördag kväll. Vad har man på sig när man går ut i Halmstad? Vilket i-landsproblem haha.

Jag är så jäkla trött också så att ögonen håller på att falla ihop, jag var förresten och gjorde naglarna innan idag=) Dem blev jätte fina, jag fick en svart sko på mitt högra ringfinger. Det passar mig perfekt! Nej nu måste jag fixa klart så att jag blir färdig nån gång. Natti på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0