Grillkväll=)

Nu har jag fixat och donat en massa och nu är jag äntligen klar=) Jag har skurit baguette, gjort egen tzatziki, skärt melon, gjort sallad, skurit klyftpotatis och lagt kött i marinad. Puh! Men gud vad gott det ska bli=) Nu hoppas jag bara att solen kommer snart så att vi kan sitta ute och äta, men det är väll önsketänkande. Det blir till att duka i köket tror jag.

Det blev en powerwalk innan också så jag är faktiskt riktigt nöjd med min dag, nu ser jag fram emot en supertrevlig kväll också=) Nu kom Linn så jag ska hjälpa henne hon har nämligen gjort tårta, lilla fixaren=)

Hoppas ni med får en superkväll...


Kommentarer
Postat av: hehe

Skärt melon, men skurit klyftpotatis:P haha du blanda lite ;)

2009-07-30 @ 12:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0