Johan Falk äger!

Jajamän så är det, han är så smart och kommer alltid på alla lösningar och löser alla kluriga fall;) Jäkligt spännande film med alla bra ingredienser; kärlek, spänning, mysterier och massa coola scener=) Lite konstigt slut dock och det gillar vi inte. Jag vill att allt ska ordna sig i slutet men jag hörde rycktas om en efterföljare så jag hoppas på att den löser svaret på alla frågor!

Nu är jag sjukt trött, har ju vatt uppe sen halv sex och det börja kännas i ögonen nu. Imon bitti så ska jag och Linn dra på oss gummistövlarna och dra ut i skogen och plocka blåbär hihi. Man får ju passa på när det finns gott av dem för blåbärspaj är inte helt fel alltså;) Nattinatti...



Lite mat i magen innan bion (donken såklart!)



Mumma=)



Grymt bra!



Diverse tillbehör krävs=) Blev visst ett halvt kilo gotte, att jag alltid ska vara värst haha...



Helena och Linn i biomörkret, min tumme fick visst också vara med på ett hörn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0