Jordgubbar är gottigott..

Proppmätt är vad jag är just nu! Haha det är inte bra att äta så här sent på kvällen men vad ska man göra när man jobbar sent? Det blev till att ställa sig vid spisen när jag kom hem klockan halv nio, lagom kul men äta bör man annars dör man;) Jag slängde ihop kyckling med ruccola och soltorkade tomater med tagliatheller=) Till efterrätt så blev det svenska jordgubbar, det är ju oslagbart!

Nu ska jag kolla klart på filmen jag tänkt kolla på i en evighet nu; Marie Antoinette. Den är riktigt bra hittills=) Efter den så blir det sängen. Imon är jag ledig än så länge men vi får väll se vad som händer...

 


Kommentarer
Postat av: en hungrig tjej!

mums vad gott! lägg gärna ut receptet... ser riktigt mumsigt ut!

2009-07-09 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0