Kamera!!!

Det blev en runda på stan som fick fördriva min förmiddag=) och nu är jag hemma igen några tusenlappar fattigare, men en ny kamera rikare. Det blev en Olympus FE-3010, jag hade en Olympus innan och tyckte att den var bra så det fick bli en sån igen, fast en nyare modell såklart=) Så nu jäkla ska här fotas igen!

Det blev ju såklart en runda i klädaffärerna också, massa rea överallt som man inte kan missa. Så två fina linnen på Lindex blev det och ett armband på Kappahl. Nu ska jag äta lite och sen ner på stan igen och fika med Emma=) Ikväll så blir det jobb, dem ringde från ICA nyss så jag ska stänga förbutiken=) Najs!

 







Denna snygga tröja inandlades på H&M igår, hur cool?


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygga .....bra köp !!



Mamma och lena

2009-07-06 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0