Milen=)

Sitter nu ute i Hölminge och försöker knåpa ihop ett inlägg)= Det går inte fort här ute,det kan man inte påstå men det funkar ändå bra för att vara på landet. Mormor rinde innan och undrade om jag inte skulle komma ut och grilla. Och det tackar man ju inte nej till. Det finns inget bättre än grille i Hölminge och nu har ju vädret faktiskt blivit riktigt hyfsat.

Jag har även hunnit med att springa en runda, jag har tjatat länge om milen och idag så gjorde jag det. 1,2 mil blev det, jag trodde aldrig att jag skulle klara det men inte för att skryta men så jäkla jobbigt var det inte;). Fast jag sprang ju inte jättefort heller så det kan ju bero på det. Ca en timma tog det så jag är nöjd=)

Nu ska jag ner och fylla på reserverna med mat och dryck, ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0