minigolf=)

Vi skippade stan och gick till Japan och spelade minigolf istället, tyvärr så vann jag ju inte. Men det hade väll inte vatt så väntat heller haha med min bollkänsla;) Jag fick iallafall 66 slag, det är ju inte jättedåligt. Eller? Efter det så blev det en feteglass, som om man inte redan var mätt nog. En marängsvich, mumsfillibabba=)

Nu ska vi krypa ner och sova, det var jäkligt skönt att ta det lugnt ikväll måste jag säga. Och imon så hoppas vi på fint väder så att vi kan ligga på playan, annars så blir det stan eller kanske Ullared. Jonas kläckte den smarta idén men han ångrade sig ganska fort när jag och Linn skrek -JAAAA i kör haha. Han inser inte vad han gett sig in på;) Vi får se imon hur lång tid det tar att knäcka honom hehe.

Natti nattti.....


Kommentarer
Postat av: Sara

Mm det såg gott ut :)

2009-07-09 @ 12:55:56
URL: http://sarrras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0